wtorek, 10 kwietnia 2012

Strój na dziś- Spódnica z ogonkiem;-)

Witam Wszystkich. Mam nadzieję, że święta upłynęły Wam miło!
Moje były bardzo przyjemne i smaczne;-), choć niestety teraz jestem chora. A i tak przełamałam się i założyłam rajstopy ( których nie znoszę i raczej nie nosze).
Tak się złożyło, że moja teściowa ma niebieskie talerze o których pisałam, i niestety nie hamują one apetytu;-(
Uwielbiam ołówkowe spódnice z wysokim stanem. Ta zachwyciła mnie wykończeniem tyłu.Plus ma bardzo uniwersalny kolor, także na pewno nie raz pojawi się w moich stylizacjach.










top i spódnica- JC Penny
buty - Aldo
kopertówka- Express
pasek i bransoleta- Forever 21
kolczyki- Loehmanns

23 komentarze:

  1. kolczyki i bransoletka przecudne!
    bardzo podoba mi sie polaczenie kolorow w Twoim zestawie :)

    p.s. o talerzach juz sie sama przekonalam :P

    Gosia

    OdpowiedzUsuń
  2. of course we can follow each other.
    i'm following you now :)
    follow me

    www.inspiredintheworld.blogspot.com

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie :) Cudowny ten paseczek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nice skirt! Yes we can follow each other! Im followin you now!:-)

    Queen-ariel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. thx for your comment :D

    I like your blog..:D

    If you like I will follow you via GFC, ok..:D

    visit me again :D

    :*

    denimtarian.blogspot.com

    denimtarian.blogspot.com

    denimtarian.blogspot.com

    denimtarian.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. lovely shirt!Thanks for stopping by me, I follow you!
    keep in touch.
    xoxo
    Faby

    OdpowiedzUsuń
  7. spódniczka i torebka prześliczne:) Wyglądasz super:)

    OdpowiedzUsuń
  8. no mówiłam Ci , że z tymi talerzami to klamstwo hihihi
    slicznie yglądasz, bardzo elegancko, takie spódnice mam u siebie, rewelacyjnie podkreślaja kobiece ksztalty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Love the floral print! Thank you for following on gfc! Following you back! I am nr. 100! ;-) Where are you from in poland? Just curious, I have only been to warsaw and I love it!
    Please follow me on bloglovin too dear, let me know so I can follow you there too!

    xoxo

    http://www.lolitainthemix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz. Poobserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  11. I really like your blog!
    Keep posting dear!!

    XX

    OdpowiedzUsuń
  12. Love your look!
    Check my blog and if you like follow me on BLOGLOVIN and Google Friend Connect.
    www.glamourchocolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Thanks ....Now i'm following back!
    www.glamourchocolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. dodatki mega!
    dodaję do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jasne, bardzo fajny blog. :>
    Ja już obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Love this outfit...the shirt is amazing.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny top
    I śliczny kolor paska !

    OdpowiedzUsuń
  18. Such a fabulous outfit!! <3 xxx

    modas-diva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Hejka,
    wyglądasz rewelacyjnie!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!! Dodaj mnie do obserwowanych , a ja na pewno dodam Ciebie!
Thanks for your comment!!! Follow me and I will follow you back!