sobota, 14 kwietnia 2012

Strój na dziś- I love nudes

Witajcie kochani. Powracam po długiej przerwie.  Byłam tak strasznie chora , że przez ostatnie kilka dni prawie nie wychodziłam z łóżka! Ale już na szczęście lepiej. Swoją drogą była to dobra kuracja odchudzająca po świętach. Zawsze jakiś plus;-)
Także przepraszam za brak postów, komentarzy i odwiedzin! Od poniedziałku obiecuje to wszystko nadrobić!

A dziś jeszcze relacja świąteczna.
Podobnie jak pierwszego dnia , tak i w świąteczny poniedziałek wykorzystałam moje bezowe dodatki. Tak jak kiedyś pisałam mieszkam obecnie na walizkach , więc pakując rzeczy staram się, aby wszystko do wszystkiego 
mniej więcej pasowało ( podobną zasadę wyznaje szykując się na wakacje).







sukienka- Calvin Klein
sweterek- LOFT
pasek- The Limited
buty i kolczyki - ALDO
torebka- Express
bransolety- Forever 21

16 komentarzy:

  1. Masz takie rewelacyjne, zgrabne nogi!: )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo;-)Zawsze myślałam, że za chude i za długie...teraz już przywykłam;-)

      Usuń
  2. Cool shoes :)

    I give blogs a makeover with my fashion illustrations so if you need a new blog header feel free to contact me:)
    http://www.etsy.com/shop/BaleaRaitzART

    OdpowiedzUsuń
  3. sukienka wydaje ssliczna, kolor i kroj! sweterek tez mi sie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nice post and great blog!
    You have a new follower. I hope you'll visit my blog and follow back if you want ;)

    Kisses from Germany !
    Celina :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nice shoes , if you want we can follow each other ! give me your reponse on my blog ! xx

    OdpowiedzUsuń
  6. swietna stylo!!! :)
    i Twoje nowgi, wow
    zapraszam do nas w wolnej chwili, Martyna

    OdpowiedzUsuń
  7. Nice combination. Thank you for the lovely comment. Of course we can follow each other. I am your new reader.Hope you follow back. Kisses Julia from
    http://lelive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. So classy! You look lovely sweetie!:X

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję!
    Wszystko pięknie, a kolory uwielbiam... :)
    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładnie wyglądałaś :)
    jasne , dodaje do obs , i liczę na to samo ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję bardzo!
    Thank you so much!

    OdpowiedzUsuń
  12. I love nudes too :-). Świetna stylizacja, zauważyłam już któreś z kolei u Ciebie buty z czubem, wracają na ten sezon. Jesteś bardzo na czasie, gratuluję interesującego blogu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pasują do wszystkiego;-)Wydaję mi się, że takie buty są bardzo kobiece. Dziękuję!

      Usuń

Dziękuję za komentarz!!! Dodaj mnie do obserwowanych , a ja na pewno dodam Ciebie!
Thanks for your comment!!! Follow me and I will follow you back!