środa, 25 kwietnia 2012

Strój na dziś- Na luzie

Dziś moja fotorelacja z rodzinnego spacerku! Postawiłam
na wygodę...więc  muszą być baleriny- połączenie  skóry
i materiału, rewelacyjne na  takie wyjście!
Aha i obiecałam mojemu bratankowi, że jego zdjęcie też dodam,
w końcu ma nowy kapelusz;-)









top i kolczyki- Express
jeansy , kurtka, zegarek - NY& Comp
buty - Tommy Hilfiger
okulary- Armani Exchange
torebka- Kenzie Girl

córcia ;-)
top i kamizelka - Calvin Klein
jeansy- Gap
buty- Polo

przystojniacha;-)


22 komentarze:

  1. Twój synek na ostatnim zdjęciu? oj, już widzę jakie będzie miał powodzenie za kilka lat! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie to bratanek, mój synek ma dopiero 7 m-cy i zawsze na dworze śpi, ale jego też w końcu dodam;-)

      Usuń
  2. Ślicznie wyglądasz, masz naprawdę piękne baleriny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. love the bag!You look great!

    Keep in touch!
    xoxo
    Faby
    WIN A FOX HOUSE GIFT CARD!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie i z klasą :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Brakuje mi to jakiegoś fajnego wisiora, a reszta bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bluzeczka jest super :)
    no mlody przystojniak hehehe

    OdpowiedzUsuń
  7. No proszę, na luzie też można pięknie wyglądać. Stylizacja córki super, ale najbardziej przypadła mi do gustu Twoja torebka :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. O tak ten przystojniacha jest świetny :-) Marzysz o cieniu z MAC'a? Lub lakierze do paznokci Chanel? Zapraszam do mnie po szczegóły - spełniam Twoje marzenie :-) http://blonde-shopaholic.blogspot.co.uk/2012/04/realizuje-wasze-wish-listy-koncert.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Cienie MAC UWIELBIAM. Na pewno skorzystam;-)

      Usuń
  9. mlody urodzony model! :)

    wygladasz super, z klasa, niby na luzie, ale widac wyczucie stylu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiem mu , że robi furorę;-)
      dziękuję!

      Usuń
  10. realy lovely outfit :) xx

    teenfashioncorner.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. You look so nice!
    http://dreameranete.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nice outfit!If you want we can follow also with bloglovin, fashiolista, google+, twitter and facebook?
    What do you think about this amazing collection??
    Win a $60 gift card to spend on The Quiet Riot

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!! Dodaj mnie do obserwowanych , a ja na pewno dodam Ciebie!
Thanks for your comment!!! Follow me and I will follow you back!