wtorek, 17 kwietnia 2012

Strój na dziś- Kapelusik;-)

Moje przywoływania wiosny nie pomogły więc skapitulowałam
i cieplej się ubrałam! Na pewno nie chcę znowu złapać jakiegoś choróbska!
Po raz kolejny mój czarny płaszczyk.
Spódnica wymarzona, długo na taką polowałam! Zresztą ja uwielbiam wszystkie panterki,zebry, węże i inne zwierzaki;-) 
I zegarek z "różowego złota"- jak to mój mężuś stwierdził- ruskiego;-)Ja jestem w nim zakochana!
Hmm zresztą ja chyba uwielbiam każdą część mojej garderoby... to co nie kochane zostało wyrzucone przy pakowaniu... za to lubię przeprowadzki!









trench - DKNY
koszula - Ellie Tahari
torebka - Liz Clairborne
kapelusz, kolczyki  i naszyjnik -Forever 21
spódnica - Grace Elements
buty - east5th
zegarek - NY and Comp


35 komentarzy:

  1. swietnie, wszystko do siebie pasuje, pierwsze fotki jak z katalogu modowego =)

    OdpowiedzUsuń
  2. ruskie czerwone złoto to jedno z najcenniejszych! :D nie ma co sie smiac hehehe
    slicznie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cute outfit,love ur skirt
    http://shana-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. great blog!
    loving your bag!
    following you now :)
    would love for you to check out my blog!
    <3
    nailvarnishvixen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Of course I would like!
    Now following, hope you will follow back:)
    xx

    OdpowiedzUsuń
  6. Love it <3!!! Great blog, very cute!! Visit my blog and if you like it to follow me on google friends and I will be happy to follow you back <3
    Xoxo
    LA MODE OUI C'EST MOI
    FACEBOOK
    BLOGLOVIN
    TWITTER

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna spódnica ! ah , szkoda że ja nie pomyślałam nad cieplejszym strojem , teraz mam za swoje :< xx

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawy blog i bardzo fajne outifty :) obserwujemy się?

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny kapelusz :)
    adriannaislookingforastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. SWIETNIE ubranie. SUPER w nim wygladasz zreszta jestes piekna kobieta. Masz predyspozycje bycia modelka.

    Pozdrawiam IwonKa

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuję bardzo;)
    no pewnie, że obserwujemy:*

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie wyglądasz!! uwielbiam panterkę:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Adorable I like your outfit!

    Stay Luxury
    xx
    http://stayluxury.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny trenczyk i torebka! Oczywiście obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo mi sie podoba Twoja bizuteria ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. dziękuję:* ja też już obserwuję:*

    OdpowiedzUsuń
  17. U're such a lady!! Lovely look, pretty skirt and bag!
    Thank u for your comment on my blog, glad to be your newest follower!
    xoxo
    Jelena

    OdpowiedzUsuń
  18. Lovely look... your black shirt has lovely details!!!
    Of course we can follow each other!!! Please follow this link because I am in the process of merging my two blogs...
    http://www.bloglovin.com/en/blog/2183816/trendsurvivor
    I am following you on GFC??!!!

    XOXO
    Nina
    http://trendsurvivor.com/
    http://trendsurvivor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. no, troszke się nazbierało ;p w mojej szafie przybywa z wielką prędkością ;p
    ta pantera jest cudowna! wyglądasz baaardzo kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! JA już nie mogę się doczekać na moja paczuszkę z nowościami a to jeszcze z 5 tyg;-((

      Usuń
  20. pantera świetna!
    nie zwykłam obserwować w zamian za obserwowanie, jeśli podoba Ci się mój blog to będę zaszczycona jeśli zaobserwujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna ta spódnica! Obserwuję z miłą chęcią ;) pozdrawiam FC!

    OdpowiedzUsuń
  22. a ja pozwolę sobie na delikatną krytykę. Owszem modelka bardzo ładna, podoba mi się każda część garderoby, ale ten rodzaj kapelusza nie pasuje do tego rodzaju Trencza, gdyby był wełniany - jak najbardziej. W tej odsłonie trochę się gryzą, to samo dotyczy biżuterii, kolczyki i naszyjnik mają inny kształt i kolor oczka, gdyby były kompletem Ewa ten outfit wyglądałby rewelacyjnie. Ale to tylko moje spostrzeżenia. pozdrawiam Mila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za komentarz!
      Jeśli chodzi o biżuterię nie przepadam za kompletami. Posiadam je owszem , ale raczej zakładam na większe wyjścia. Wzięłam sobie do serca radę Rachel Zoe , która w In Style kwiecień 2010 powiedziała, że biżuteria nie musi być z jednego kompletu. Powinna się uzupełniać, ale nie musi pasować!

      Usuń
    2. Miło to słyszeć,ja do tej pory zawsze pilnowałam żeby wszystko ze sobą idealnie współgrało, a nie zawsze podobał mi się efekt końcowy :-). Przepraszam, że anonimowo, jak tylko znajdę chwilkę będę częstą imienną obserwatorką. Mila

      Usuń
  23. the bag is gorgeous! and the skirt flawless!
    can't wait to see you on my blog again!
    www.faashiongeek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuję dziewczyny!
    Thank you girls!

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo szykowny zestaw:)
    Dziękujemy za komentarz i zapraszamy do obserwowania!
    www.vintage-inn-sopot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładne połączenie;)Jestem na Tak:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!! Dodaj mnie do obserwowanych , a ja na pewno dodam Ciebie!
Thanks for your comment!!! Follow me and I will follow you back!