niedziela, 1 kwietnia 2012

Strój na dziś - Imprezowo;-)

Witajcie!

Mam nadzieje, ze Wam też weekend  tak miło opłynął  jak mi! Ogólnie dużo wrażeń , zajęć i dużo zdjęć;-) Dziś stój
z sobotniego wypadu na miasto!

Pogoda nas nie rozpieszczała więc skusiłam się na premierę mojego ostatniego nabytku- szarego futerka (oczywiście sztuczne)! Upolowane na przecenie w Gap! Szczerze nie myślałam, że jeszcze założę je w tym sezonie.  Nie przepadam za bardzo za takimi futrzakami ( dodają troszkę kilogramów), ale chyba mogę sobie na to pozwolić!
Od dziś wielkie przygotowania do świąt.Powiedzmy, że już posprzątane, menu ułożone...teraz czas na zakupy i wielkie gotowanie;-)
Miłego tygodnia życzę. Nie przemęczajcie się;-)
Ewa!







futerko- GAP
top- Forever 21
jeansy- NY& Comp
torebka - Nine West
buty- Paolo Corelli

17 komentarzy:

  1. love your top. the colour is perfect.
    kisses
    maren anita

    Can I invite you to my GIVEAWAY ???:

    YSL lipstick & Nelly leather bracelet

    OdpowiedzUsuń
  2. wow this is fabulous post


    I am following your blog with GFC
    now follow back my blog with GFC too
    do check my last post
    http://glamorousgirlblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. YOU LOOK GREAT SWEETIE! WISH YOU AN AMAZING WEEK!:x

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo chętnie! :) ja już obserwuję. ślicznie wyglądasz i bardzo podoba mi się futerko! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. great fur coat, you look very cute :)

    natalie
    http://lucyandtherunaways.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. What a beautiful outfit, you look simply gorgeous!

    Stumbled on your blog and wanted to leave a sweet comment. I am doing a review on a pretty Lulu’s dress and would love it if you can stop by and check it out, thanks so much!
    Just Tututiny

    OdpowiedzUsuń
  7. you look great!

    http://thehandbagconcept.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tez niestety zmuszona byłam ubrać zimowy płaszczyk... Dom juz wysprzątałam, teraz dekoruję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. hi, thank you so much for your comment on my post! sure we can follow each other :)! I follow you now...wait for follow me back! Kisses

    truelovecomesonlyinboutique.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny outfit, śliczna bluzeczka, jeszcze do niej dodała bym jakiś fajny długi naszyjnik..:):)
    i pewnie możemy obserwować. Ja już właśnie dodałam.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Zastanawiałm się nad naszyjnikiem. Może tego nie widać na zdjęciach, ale ta bluzeczka ma pod biustem pasek z cekinów więc uznałam że bedzie tego za dużo!Pozdrawiam Ewa

      Usuń
  11. Elegancko! furterko super!

    www.chic-lux.com

    OdpowiedzUsuń
  12. futerko super:) obserwuję bardzo ciekawie u Ciebie, poobserwuj mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie, więcej słów nie potrzeba

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!! Dodaj mnie do obserwowanych , a ja na pewno dodam Ciebie!
Thanks for your comment!!! Follow me and I will follow you back!