środa, 4 kwietnia 2012

Strój na dziś - Black trench, red pants



Zainspirowana kolorystyką pierścionka  postanowiłam przenieść ja na cały look!
Połączenie różu i czerwieni może i niestandardowe , ale zasady są po to żeby je łamać! Tęcza ma wiele kolorów i jak pięknie wygląda! Następnym razem połączę je z żółtym kolorem!
O czerwonych spodniach marzyłam od dawna i jak tylko je zobaczyłam wiedziałam, że będą moje;-)












trench- DKNY
spodnie i apaszka- Express
bluzka - East 5th
buty i kopertówka - Nine West
biżuteria- Forever 21

51 komentarzy:

  1. połączenie bardzo fajnie ci wyszło:) śliczna ta twoja bluzeczka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak widac - mozna polaczyc czerwien z rozem i uzyskac fajny efekt :)

    Gosia

    P.S. jasne, ze obserwuje i licze na rewanzyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. juz dodałam i licze na to samo!

    cholerka wygladasz zjawiskowo!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. hej!
    dzięki za odwiedziny!
    oczywiście ze obserwuję i czekam na rewanż;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. super stylizacja :)

    Pewnie, że obserwujemy zapraszam a odwdzięczę się tym samym :)

    http://perfectstyleandshopping.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. hey! thanks for visiting my blog! im already following you, so feel free to follow back :-)

    xx Rebecca

    www.orangecoloureddays.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. I like this blouse and pants! :)
    So I'm following you! :)
    http://dreameranete.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. You look so classy sweetie, love this new outfit and especially your shirt!:X

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję bardzo dziewczyny!!
    Thank you so much girls!

    OdpowiedzUsuń
  10. Love the pants, very nice and classic look!

    Sonia
    xoxo
    www.daringcoco.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. This is head to toe perfection! Love the pants, and you chose beautiful colors!

    XO
    www.pearlsandpaws.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. przepraszam za niedopatrzenie, juz nadrobilam ;)

    Gosia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Great color blocking! Although I was a bit confused for a coup sec....
    http://sepatuholig.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna bransoletka <3 !!
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawe połączenie czerwieni z fioletem :)
    obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  16. Beautiful outfit! Looove the scarf :)

    Thank you so much for stopping by

    Have a fab day!

    x♥x♥

    "Dicas de saúde, beleza, e exercício físico"



    OdpowiedzUsuń
  17. Czesc, Dziekuje za odwiedzenie mojego bloga i zostawienie przemilusniastych komentarzy. Ale sie zdziwilam ze masz ten zolty plaszczyk! _SUPER i SUPER w nim wygladasz. Sliczna z Ciebie kobietka jest. Pierscionek AWASOME.
    No pewno ze obserwuje Cie ^-^. Mozna spytac gdzie mieszkalas w Stanach? W jakim miescie?
    Pozdrawiam z Chicago PA

    http://iwonkaxox.blogspot.com/
    http://iwonka007.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. A black trench is a giant must! You can't go wrong.

    http://www.glamkittenslitterbox.com/
    Twitter: @GlamKitten88

    OdpowiedzUsuń
  19. Hi! Sure we can follow each other, I'm following you now! :) Hope you visit my blog soon again and follow back! :)

    ♥,
    Minna
    Missingsparkles.com
    My Facebook page

    OdpowiedzUsuń
  20. super!

    jasne już dodaję i liczę na to samo;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej hej:) Zaprosiłaś i jestem:) Fajnie wyglądasz i masz świetną urodę!
    Stylizacja bardzo fajna:) Podobają mi się buty! Bardzo:) Chętnie poobserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne buty! pewnie że dodaję do obserwowanych, super blog ; )

    OdpowiedzUsuń
  23. you look so stylish, love your pants!Would you like follow each other?
    xoxo
    Faby

    OdpowiedzUsuń
  24. wzorowanie się na kolorystyce pierścionka było bardzo fajnym pomysłem! super wygląda to w całości:) obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  25. zestaw jest świetny, bardzo podoba mi się ta apaszka! pierścionek jest przepiękny!
    ja już obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna stylizacja!:)
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny blog . Pewnie , że obserwujemy , Już dołączyłam i czekam na ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Thank you for the comment, we should definitely follow each other! Just followed you and hope you will do the same soon :)
    Tess xoxo

    OdpowiedzUsuń
  29. lata 60? coś takiego, ciekawie wyglądasz i fajne zestawienie kolorów. :) możemy obserwować.

    OdpowiedzUsuń
  30. ok, ja już obserwuję, czekam na obserwację od Ciebie :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Hey! I just found your blog and I think it's pretty amazing, well structured and with a lot of inspiring posts:)
    If you want we can follow each other, I would be very glad to have you as my new friend!

    xoxo
    Nuke

    www.girllilikoi.com

    OdpowiedzUsuń
  32. fajna apaszka :)
    http://laggerfeld.blogspot.com/
    zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. fantastyczny ten trencz i bluzka w groszki!

    OdpowiedzUsuń
  34. What a beautiful ensemble - I just love your vibrant red trousers! Love from your newest follower :)
    xox,
    Cee
    http://cocoandvera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. wow amazing handbag and your look is stylish. love your blog.

    check out mine blog's lastest post
    http://glamorousgirlblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Pytałaś mnie na moim blogu, czy obserwujemy? Ja już obserwuję, czekam na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  37. tak, tak, wiem. już obserwuję.
    poprzednio, najpierw skomentowałam, a potem miałam zaobserwować, ale niestety musiałam natychmiast zejśc z komputera i nie zdążyłam :))

    OdpowiedzUsuń
  38. genialna stylizacjaa! Połączenie kolorów przepiękne :)

    Masz świetny gust :)

    Pozdrawiam serdecznie!

    eva-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. dziękuję za komentarz u mnie :) to jak, dodajemy siebie nawzajem do obserwowanych? ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo fajny zestaw, podoba mi się ciekawa kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  41. jasne, chetnie! mozemy sie obserwowac :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Dziękuję . Bardzo mi miło, ze się podoba!
    Thank You!I'm glad you like it!

    OdpowiedzUsuń
  43. no obserwujemy :)
    ja już obserwuje ;>

    OdpowiedzUsuń
  44. You look so classy! Love this outfit.
    I just came across your blog, following you :)

    xo

    OdpowiedzUsuń
  45. thanks for ur comment on my blog ^^
    yes, let's follow each other! let me know when you follow me and I'll follow you right back ^^
    keep in touch =)

    http://dreamloveshop.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Beautiful and elegant look!!! nice blog!!
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  47. hi Eva thanks for stopping by, nice blog love red trousers, you can follow me too now! :D

    United Kingdom Of Fashion


    :)

    OdpowiedzUsuń
  48. pierścionek jest cudny!
    a co do łączenia kolorów, to uważam że nie ma połączeń zakazanych :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Czerwień z różem to obecny, bardzo popuralny "color block" w UK z resztą dodatków wyszło Ci to bardzo gustownie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!! Dodaj mnie do obserwowanych , a ja na pewno dodam Ciebie!
Thanks for your comment!!! Follow me and I will follow you back!