poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Strój na dziś- Smart cookie


Witajcie kochani!

Pewnie  wszyscy mieli wspaniały weekend! W taką pogodę aż żyć się chce!

Mój weekend bardzo udany. Przede wszystkim spędziłam go z mężem i dzieciaczkami ( mój mąż pracuje i mieszka w innym mieście- dlatego bardzo rzadko pisze coś na weekendach- wole ten czas spędzić z rodzinką a nie przed komp). Plus wspaniała pogoda, wypad na zakupy- nie mogło być lepiej ;-)!!!
Dziś moja sobotnia stylizacja!Mam nadzieję, że Wam się spodoba!
Po raz kolejny ulubiony żółty trench i top- mam w kilku kolorach. Super wygodny i świetnie wykonany - przód z bawełny, tył i rękawki z satyny!

Bardzo lubię białe jeansy, ale nie należę do osób, które zakładają białe spodnie zimą także bardzo się cieszę , że mogłam je wreszcie wykorzystać ;-)!

W galerii spotkałam dziewczynę, która T. Jacyków stylizował w DDTVN w ubiegłą środę! Faktycznie  śliczna drobinka! 
Ode mnie większość kobiet jest niższa, ale ona naprawdę jest maleńka ! Jak oglądałam program to pomyślałam sobie dziewczyno w czym ty masz problem- niziutka, szczuplutka, śliczniutka... chyba wszystko na nią pasuje! Ale teraz faktycznie stwierdzam, że musi mieć problem z doborem ubrań!

Miłego tygodnia! 











 trench, spodnie, top, pasek, zegarek- NY& Comp
torebka- Kenneth Cole
buty- Anne Klein
okulary- Aldo
bransolety i naszyjnik- Forever 21


38 komentarzy:

  1. bardzo ładna stylizacja :)
    żółty trenczjest boski!
    a dlaczego nie mieszkasz z mężem w takim razie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję! Kończymy mieszkanie właśnie w ty mieście, jak wszystko będzie na tip top to razem zamieszkamy! Ale tak też jest fajnie jak kiedyś- randkujemy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. całość świetnie nic dodać nic ująć, ale najbardziej podoba mi sie bizuteria!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję! z chęcią poobserwuję Twój blog i oczywiście zapraszam do mnie :)!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz prześlicznie;) Pewnie że obserwujemy;) Zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. przesliczny trencz i bardzo Ci w nim ladnie - i zdjecia tez fajne - pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki dziewczyny. Cieszę się, że Wam się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  8. ale wiosennie! :)

    jestes z Lublina? bo jakies jakby znajome tlo w fotografiach? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no prosze, jaki swiat maly ;) ja tez z okolic, tylko troche dalszych bo 60km :P

      Usuń
  9. super! świetne kolorki, fajnie dobrane. aż czuję wiosnę! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. no niestety na blogu wywiązała się mała dyskusja między anonimami:) świetna sówka!

    OdpowiedzUsuń
  11. fantastic trench!!!i'm following you!!!if you like mine, do the same!!
    WWW.ZAGUFASHION.COM
    ZAGU FACEBOOK PAGE
    bloglovin follower

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana jasne ze obserwujemy:) - ja juz dolaczylam bede obserwowac z przyjemnoscia:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Beautiful post dear!!!!
    Now i'm your new follower....follow me back ;-)
    Kisses!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne spodnie i płaszczyk:)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczny naszyjnik, uwielbiam sówki <3

    OdpowiedzUsuń
  16. bizuteria jest genialna masakra super ! :))

    ej ej ej czy to jest Lublin :D?

    OdpowiedzUsuń
  17. Your necklace is super cute!!!
    Love the pictures ...

    XOXO
    Nina
    http://trendsurvivor.com/
    http://trendsurvivor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądasz na tak miłą i sympatyczną kobietkę, że aż chce się wchodzić na bloga! : )

    OdpowiedzUsuń
  19. biżuteria jest super! dzięki za komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczna biżuteria a trench chętnie bym przygarnęła :)
    już obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Thank you so much for your sweet comment!! Of course I follow you back!
    If you want we can follow also with bloglovin, google+, twitter and facebook?
    Come back soon to visit my blog, I'll be waiting for you!!
    WWW.ZAGUFASHION.COM
    ZAGU FACEBOOK PAGE
    bloglovin follower

    OdpowiedzUsuń
  22. bosko wygladasz! super styl, obserwujemy?

    pozdrawiam i zapraszam na: gooddamnmoment.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo świeża, wiosenna stylizacja, Twojej córki w tle również :-). Biżuteria w złotym kolorze bardzo na czasie na ten sezon, super(szczególnie sówka).

    OdpowiedzUsuń
  24. Beautiful new look, very chic!! Gorgeous trench and pretty shoes, plus wonderful jewelry selection!
    xoxo
    Jelena

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny płaszcz i buty, kolory w sam raz na wiosnę:)
    Zmobilizowałaś nas do rozwiązania problemu sprzedaży wysyłkowej - zamierzamy to zmienić :) Już niedługo!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!! Dodaj mnie do obserwowanych , a ja na pewno dodam Ciebie!
Thanks for your comment!!! Follow me and I will follow you back!