piątek, 20 kwietnia 2012

Co masz w torebce?!



Kobieca torebka zazwyczaj nie ma dna, to prawdziwy skarbiec...bynajmniej tak jest w moim przypadku.
Ja z moja  mogłabym iść na bezludną wyspę bo chyba mam tam wszystko!
Na co dzień wybieram raczej te w większych rozmiarach, choć uwielbiam też  kopertówki. 
Od dłuższego czasu zamierzałam się z kupnem takiej właśnie torebki, dlatego nie lubię chodzić na zakupy " za czymś" bo często nie znajduję. Uwielbiam zakupy spontaniczne, jak coś mi się podoba to biorę...na pewno kiedyś się przyda;-).I tak było z tą torebką. Moje zwierzakowe cudo firmy  Kenneth Cole wypatrzyłam w TJ Maxx  i wiedziałam, że będzie moja;-).
Jest bardzo pojemna, lekka  i wygodna.
Mogę w niej zmieścić wszystkie moje niezbędniki.
A trochę tego jest!
Portfel- to podstawa, mój niestety tylko Nine West;-(
Klucze- uwielbiam breloczek z Clinique z mini błyszczykami (sprawdza się świetnie w kopertówkach)
Okulary- bez nich nie wychodzę z domu- te to Armani Exchange
Notatnik- Vera Bradley- coż może jestem staromodna, ale lubię tradycyjny sposób na robienie notatek;-) ten jest świetny ma dodatkowe przegródki na rachunki, kupony i jakieś moje sekretne karteczki
Krem do rąk, płyn do dezynfekcji rąk( akurat został w samochodzie), antyperspirant, wkładki higieniczne, pomadka i balsam od ust, USB ( czasem się przydaje;-))
Perfumy- ostatnio uwielbiam Burberry Weekend ( nie nie uważam , ze kobieta powinna używać tylko jednego zapachu- ja bardzo często zmieniam)
Aha I MOJE ULUBIONE MIĘTUSKI z Victoria's Secret- ( dla najlepszego efektu weź 1 lub 2 przed pocałunkiem;-))- taka jest instrukcja użycia;-)
TELEFONU obecnie nie posiadam- niestety !




20 komentarzy:

  1. really nice things! love the mint-lips :)
    kisses
    maren anita

    Can I invite you to my GIVEAWAY ???:

    YSL lipstick & Nelly leather bracelet

    FASHION-MEETS-ART by Maren Anita

    OdpowiedzUsuń
  2. jak na prawdziwa kobiete przystalo - wszystko, co (mniej lub bardziej:P) potrzebne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten notatnik to bardzo praktyczna rzecz ;) Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo praktyczna! Uwielbiam robić listy zakupów, spraw do załatwienia itp!

      Usuń
  4. Jasne! Dodaję :)
    Też nigdy nie wychodzę bez okularów. Nawet jak jest pochmurno, ale jasno, to je zakładam. Obcy ludzie dziwnie na mnie patrzą, ale znajomi się przyzwyczaili ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. lovely pics :)
    thanks for lovely comment on my blog :)
    i'm following you :) xx

    OdpowiedzUsuń
  6. właśnie, bardzo posh cukiereczki :-), gdzie Ci się udało je kupić? Okulary świetne, sama muszę w końcu pomyśleć o pojemnej torebce, za bardzo przyzwyczaiłam się do torebki typy "cross body" przez prowadzenie wózka :-) Pozdrawiam Mila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No fakt taka najbardziej wygodna na spacerki.

      Usuń
  7. hehe chyba kazda kobieta ma to samo w swojej torebce ;D ja w swojeje mam dodatkowo istny bajzel ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. cukierki z VS? musze je mieć! gdzie kupiłaś!
    adriannaislookingforastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sklepie VS , ale ciężko je znaleźć jak już maja to zazwyczaj kupuję hurtem;-) termin ważności ok 1,5 roku.

      Usuń
  9. przepiękny ten notatnik*.* ja niestety nie jstm systematyczna w robieniu notatek..i planowaniu rzeczy;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Pretty pretty and completely girly stuff in your bag!!! Love it!!!:)
    xoxo
    Jelena

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny ten breloczek :) i miętuski :)

    zapraszam:
    http://look-and-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ooo w mojej będzie wszystkiego dwa razy tyle :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Great blog ! Would you like to follow each other :) ?


    xxxx

    -S.

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie podobnie, choc troche wiecej kosmetykow:-)
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!! Dodaj mnie do obserwowanych , a ja na pewno dodam Ciebie!
Thanks for your comment!!! Follow me and I will follow you back!