środa, 25 kwietnia 2012

Bananowe ciasteczka z płatkami owsianymi i czekoladą

Witajcie!
Na reszcie moje obiecane " coś słodkiego". Miały być boskie, amerykańskie ciasteczka chocolate chip , ale z racji , że już niedługo trzeba będzie się zmierzyć ze strojami kąpielowymi to wybrałam coś troszkę zdrowszego;-). Swego czasu nie było tygodnia u mnie bez tych ciasteczek.  Teraz robię podwójną porcję i po prostu zamrażam. POLECAM! 



1,5 szkl mąki
0,5 łyżeczki soli
1 łyżeczka proszku do pieczenia
3/4 kostki masła
3/4 szkl cukru
1 jajko
1,5 łyżeczki ekstraktu waniliowego
2 średnie, bardzo dojrzałe banany
1 szkl płatków owsianych
1/2 szkl małych kawałków czekolady
1/2 szkl posiekanych orzechów włoskich

Połączyć razem mąkę, sól i proszek do pieczenia- odstawić. Utrzeć masło i cukier na gładką masę, dodać jajko i wanilię.Dodać rozgniecione banany oraz mąkę z proszkiem do pieczenia i solą. Połączyć z płatkami owsianymi, czekoladą i orzechami.
Za pomocą dwóch łyżeczek ( lub łyżki do lodów) nakładać na blachę do pieczenia ciastek.
Piec w piekarniku nagrzanym do 190 °C  ok 12-13 min( nie dłużej...ja, jak widać, troszkę się zagapiłam;-)


7 komentarzy:

  1. juz pol roku planuje upiec ciasteczka owsiane, teraz na pewno zrobie, te z przepisu od ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuj koniecznie! Ja czasem zamiast orzechów dodaję więcej czekolady...taki mały grzeszek;-)

      Usuń
  2. kocham banany i az mi slinka cieknie...

    OdpowiedzUsuń
  3. o szukalam dobrego sprawdzonego przepisu na ciasteczka owsiane - bo chodza za mna i chodza.... a te wygladaja apetycznie - wyprobuje !!! papapap

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!! Dodaj mnie do obserwowanych , a ja na pewno dodam Ciebie!
Thanks for your comment!!! Follow me and I will follow you back!