czwartek, 1 marca 2012

Strój na dziś- Plisowana spódnica

Właśnie wróciłam ze spaceru, piję kawę i podziwiam słoneczko przez okno. Zapowiada się piękny dzień.
To niby nie jest blog o pogodzie, ale akurat ona ma bardzo duży wpływ na modę. Ja już nie mogę doczekać się naprawdę wiosennych stylizacji. Bardzo rzadko decyduję się na połączenie rajstopy - sandały, ale już tak tęsknię za lżejszym obuwiem, że musiałam je założyć ;-) 
Po raz kolejny w użyciu moja czarna kopertówka ( jak dobrze, że kupuję impulsywnie;-). Czasami nie ma co się zastanawiać, jak coś jest ładne trzeba brać oraz kolejny z mojej kolekcji okazały naszyjnik - uwielbiam takie.








spódnica i pasek - Vince Camuto
top- Forever 21
naszyjnik- NY& Comp
buty- Nine West

2 komentarze:

Dziękuję za komentarz!!! Dodaj mnie do obserwowanych , a ja na pewno dodam Ciebie!
Thanks for your comment!!! Follow me and I will follow you back!