środa, 14 marca 2012

Strój na dziś - Spotkanie

Bardzo rzadko łączę różne odcienie tego samego koloru. Dziś zaryzykowałam i efekt bardzo mi się spodobał. Po raz kolejny
w użyciu moja kopertówka w rozmiarze XL. Dostałam ją w prezencie i szczerze początkowo nie byłam zachwycona mimo, że jest skórzana i ręcznie malowana - teraz jest jedną z moich ulubionych! Uwielbiam zamki, które stanowią ozdobę garderoby!
Nie, nie było mi zimno bez rajstop. Ja bardzo rzadko zakładam rajstopy, chyba  że czarne kryjące. Zresztą do samochodu i do lokalu to wytrzymam ( kiedyś dodam zdjęcie, które zadecydowało o mojej niechęci do rajstop... a miało być tak glamour ;-))









16 komentarzy:

  1. Beautiful outfit! Love your jacket and your necklace :)

    I really like your style and your blog!

    Maybe you want to follow each other? I'll follow you back for sure :)

    Have a sparkling day!

    x♥x♥

    "Dicas de saúde, beleza, e exercício físico em casa"



    OdpowiedzUsuń
  2. Amazing dress!
    Gorgeous blog! Following! Follow back? <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna bluzka, masz wielkiego plusa że nigdzie nie wychodzą ramiączka od stanika!! Nie lubię kiedy kobiety nie dbają o takie szczegóły!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez tego nie lubię, a już najbardziej udających, że ich nie ma silikonowych ramiączek!

      Usuń
  4. Czółenka w kolorze śliwki są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Thank you so much for your sweet comment and for follow, I'm following you back now :)

    Have a lovely day!

    x♥x♥

    "Dicas de saúde, beleza, e exercício físico em casa"



    OdpowiedzUsuń
  6. perfect outfit for a business meeting !
    I am following you, hope you will follow me back :)

    http://bongsbelleza.blogspot.com/
    Love,

    OdpowiedzUsuń
  7. You look great !! Love your neckpiece :)

    Dear, I am hosting FoxHouse international giveaway currently, where you can win $50 worth of Apparels and Shoes...Would mean a lot...Just click the link below to enter :)

    Enter FoxHouse giveaway and win $50
    ♡ StylishByNature.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne szpilki:) Może będziemy wzajemnie obserwować nasze blogi?:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Amazing photos!!! You look so pretty and chic!!! :) Thank you so much for your comment in my blog! Sure we can follow each other! I'm following you now and I'm waiting for you too ;)

    Evi xoxo

    http://thenotebookofafashionlover.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. You look beautiful sweetie!:) Would be great to follow each other, follow me and let me know so I can follow you back:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Thank you sweetie, I just followed you back!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ya tprebka jest przesliczna! bluzka i spodnica rowniez super polaczone!

    OdpowiedzUsuń
  13. pieknie tutaj wygladasz, śliczny naszyjnik i torebka!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!! Dodaj mnie do obserwowanych , a ja na pewno dodam Ciebie!
Thanks for your comment!!! Follow me and I will follow you back!