wtorek, 13 marca 2012

Strawberry Daiquiri


Dziś mój ulubiony drink. Jest orzeźwiający, owocowy i pyszny.
Zawsze gdy się nim delektuję, myślę o lecie pełnym słońca
i samych przyjemnych chwilach.  

Do jego wielbicieli należał podobno  Ernest Hemingway :-)
Daiquiri w rozmiarze XL wystarczyło na cały wieczór;-)




Składniki:
40 ml białego rumu ( ja lubię Bacardi)
10 ml triple Sec ( lub innego likieru pomarańczowego)
2 łyżeczki soku z limonki lub cytryny
2 łyżki cukru
5-6 truskawek
6-7 kostek lodu
bita śmietana  i kilka truskawek do ozdoby


Wykonanie:
Zmiksować wszystkie składniki . Przelać do ładnej szklanki lub kieliszka, ozdobić bitą śmietaną i truskawkami. ENJOY
Teraz używam mrożonych truskawek i dodaję mniej lodu. Czasem idę na skróty i używam gotowy mix Daiquiri i dodaję tylko alkohol. Nie ważne jaka wersja i tak jest pyszny.


A SKORO JUŻ TAK MYŚLĘ  O LECIE, TO KILKA  LETNICH  ZDJĘĆ Z  MOJEGO ARCHIWUM 











 


4 komentarze:

  1. Mmm muszę kiedyś wypróbować ;) Bardzo ładne zdjęcia, chciałabym już lato...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję i naprawdę polecam wypróbować... jest PYSZNY!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!! Dodaj mnie do obserwowanych , a ja na pewno dodam Ciebie!
Thanks for your comment!!! Follow me and I will follow you back!