piątek, 30 marca 2012

Spaghetti ze szpinakiem, pomidorami i pieczarkami

Ostatnio podzieliłam się z Wami przepisem na spaghetti
z krewetkami. Mam nadzieję, że Wam smakowało?!
Z racji, że kocham wszystko co włoskie- a kuchnię przede wszystkim-  to dziś kolejny przepis na spaghetti.
Podzieliłam się tym przepisem z koleżanką i jej mąż powiedział, że lepszego w restauracji nie jadł ;-) TAKŻE POLECAM!
Podaje go z pieczony łososiem  ,  ze smażonymi  krewetkami lub
z pieczoną (grillowaną)  piersią z kury.


Składniki:
400 g makaronu spaghetti
3- 4 szkl szpinaku typu baby
2 puszki pomidorów krojonych
2 szkl pokrojonych pieczarek
3-4 ząbki czosnku pokrojonego nie wyciskanego
po 1 łyżce posiekanej bazylii i natki pietruszki
sól, pieprz
2 łyżki oliwy z oliwek

szczypta cukru ( aby złagodzić kwaśny smak pomidorów)


Makaron ugotować. Na patelni rozgrzać oliwę, dodać czosnek, podsmażyć  chwilkę i wyjąc z tłuszczu żeby nie był gorzki! Na tym samym tłuszczu usmażyć pieczarki, dodać pomidory z puszki, smażony czosnek. Odlać ok 1/2 szkl wody z gotującego makaronu, dodać do sosu i doprawić  cukrem, solą i pieprzem. Dodać zioła i szpinak podsmażyć dosłownie minutę! Połączyć z makaronem! SMACZNEGO!


Ja miałam ochotę na taką wegetariańską wersję, ale żeby nie usłyszeć,że dobre, ale gdzie mięso;-) przygotowałam także piersi z kury w najlepszej marynacie jaką próbowałam! Nadaje się do każdego rodzaju mięsa, nie tylko do drobiu!


2-3 pojedyncze piersi z kury 
4 - 5  łyżek  natki pietruszki grubo posiekanej
4 ząbki czosnku
starta skórka z całej cytryny
sok z połowy cytryny
4-5 łyżek oliwy z oliwek
Wszystko połączyć w blenderze. Posmarować dokładnie mięso. Odstawić na godzinę. Przygotować wedle uznania. Ja upiekłam w piekarniku ale z grilla, jest chyba nawet smaczniejsze!



12 komentarzy:

  1. Love your blog, I'm your newest follower! I hope you'll follow me back and we can keep in touch, I love finding new blogs! xoxo

    http://joellenlove.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Thanks for your comment on my blog, i am now following you, hope to see you on my blog :)

    xx mimi

    www.msstylebox.com

    OdpowiedzUsuń
  3. wow! it looks yummy!ϡ


    by the way, wanna follow each other? 乂⍲‿⍲乂

    http://fashionmoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ahhh,hey dears...its must be delicious...love thispost
    btw lets follow each other
    jessillesilv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Thank you so much for your sweet comment!! Of course I follow you back!
    If you want we can follow also with bloglovin, google+, twitter and facebook?
    Come back soon to visit my blog, I'll be waiting for you!!
    Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  6. Brzmi przepysznie, wyprobuje!
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  7. yuuuuum !! i need to try, i love pasta :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję za miły komentarz i zapraszam ponownie ;) obserwuję, M.K.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda smakowicie, ale ja nigdy nie miałam talentu do kucharzenia :/

    OdpowiedzUsuń
  10. your posts are very nice

    check my latest post
    http://glamorousgirlblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. aaa, zglodnialam :) bardzo smakowicie wyglada, dawno nie jadlam spaghetti, chyba ruszylas mi apetyt :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!! Dodaj mnie do obserwowanych , a ja na pewno dodam Ciebie!
Thanks for your comment!!! Follow me and I will follow you back!