środa, 14 marca 2012

Rihanna - Te Amo

6 komentarzy:

  1. Uwielbiam tą piosenkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mimo tego że nie widzę żebyś mnie obserwowała to dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje za koemntarz :)
    Dodaję do obserwowanych i będzie mi bardzo miło jak dodasz mnie również !
    Całuje

    OdpowiedzUsuń
  4. Ma świetny głos, ale trochę drażni mnie jej osoba...

    OdpowiedzUsuń
  5. pioseneczka fajniusia:) dziekuje za komentarz i za obserwacje pozdrawiam serdecznie i rowniez dodaje:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję!
    Mnie też Rihanna nie zachwyca jakoś specjalnie. Zazwyczaj nie chodzi mi o wykonawcę ( chyba nawet nie mam ulubionego) tylko o utwór.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!! Dodaj mnie do obserwowanych , a ja na pewno dodam Ciebie!
Thanks for your comment!!! Follow me and I will follow you back!