sobota, 24 marca 2012

MOJA TOP MODEL ;-)

Dziś jak obiecałam pierwsza część stylizacji mojej małej gwiazdy. Strojenie jej sprawia mi bardzo dużo radości! Nie przepadam za małymi dziewczynkami ubranymi w całości na różowo, ale oczywiście moja córeczka miała ubranka i w tym kolorze po prostu starałam się go ograniczyć.(w ramach buntu synka nie ubieram w całości na niebiesko ;-)).

Bardzo lubię ubranka z kolekcji CK, DKNY , Ralph Lauren, GAP , Carters czy OLD NAVY!

Szkoda, że dzieciaczki tak szybko rosną i dobrze, że zrobiłam dużo zdjęć to cieszę oko teraz. A moje małe cuda zamknięte w kontenerach czekają  na jakąś  mała chrześnicę ;-) lub na sprzedaż. 




NIEulubione buty mojej pociechy




ulubiona sukienka!
JAK DWIE KROPLE WODY  ;-)










CHODZĘ!!


MÓJ MAŁY MARYNARZ!





MAM ROCZEK!







1-st Halloween ;-)

JESTEM TAKA SŁODZIUTKA!

17 komentarzy:

  1. Proszę jaka strojnisia ! Na dodatek jaka śliczna ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jaka prześliczna królewna:D cudowne zdjęcia!!
    zapraszam do siebie w wolnym czasie:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, śliczna jest :) Mała księżniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie wygląda w każdym stroju, ale w tym różowym po prostu mnie urzekła!;))

    dodaje do obserwowanych, liczę na rewanż:)

    http://in-hype.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widocznie nie potwierdziłam obserwowania, teraz powinno być już dobrze. pozdrawiam

      Usuń
  5. pewnie, już obserwuję! dziękuję za odwiedziny i zapraszam do mnie do obserwacji:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale z niej cudenko! Masz cudowna coreczke!
    Dziekuje za komentarz. Juz Cie obserwuje i bardzo bym sie ucieszyla gdybys zrewanzowala sie tym samym:-)
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję:) proszę zerknij w między czasie na mój pulpit bo nie widzę Cię wśród obserwowanych, mam od jakiegoś czasu z bloggerem:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za wszystkie komentarze!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna w każdym wydaniu ;D. Jest przesłodka.
    buziaki ;-*

    OdpowiedzUsuń
  10. i'm totally fall in love with this post!!!

    IF U WANT TO VISIT MY BLOG STREET CHIC http://chicstreetchoc.blogspot.com/
    U CAN ALSO FIND ME ON FACEBOOK http://www.facebook.com/pages/Street-Chic/126609910754628

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! Mała jest cudowna a Jej stylizacje rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki właśnie zbieram zdjęcia do 2 części;-)przez ponad 2,5 roku trochę się uzbierało

      Usuń
  12. Nie mogę się doczekać sama mam niespełna 3letnią małą modelkę :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!!! Dodaj mnie do obserwowanych , a ja na pewno dodam Ciebie!
Thanks for your comment!!! Follow me and I will follow you back!