czwartek, 2 lutego 2012

Zaczynamy


Witam.
Mam na imię Ewa.
Od dawna chciałam założyć bloga, a że Nowy Rok to nowe postanowienia to właśnie realizuję jedno z nich.
Ogólnie to będzie rok wielu zmian i projektów.
Przede wszystkim będę miała dużo więcej czasu dla siebie i na moje pasje.
Od lat interesuję  się modą. Uwielbiam zakupy , kocham gotować. Bardzo chciałabym nauczyć się szyć.......moje marzenie jeszcze z dzieciństwa.
Łącznie prawie 7 lat mieszkałam w USA. MEKKA dla osób lubiących zakupy. Ja uwielbiam je wszystkie zakupy odzieży, rzeczy do domu,  a z racji, że bardzo lubię gotować, to zakupy spożywcze także sprawiają mi dużo przyjemności.
Kupowałam wszędzie od Forever 21, TJMaxx, Marshalls, Gap, NY& Comp, Nordstrom Rack po Macy’s, Nordstrom i Nieman Marcus.
Teraz musze dziękować Bogu za siostrę w Ameryce i internet ;-)
Uwielbiam styl Jennifer Lopez, Victorii Beckham i Kim Kardashian. Zachwycają mnie zestawy Kelly Ripa z Live with Regis and Kelly.
Będzie trochę o modzie, kuchni, wykończeniach wnętrz ( z racji , że sama kończę właśnie mieszkanie), książkach i podróżach. Mam nadzieję, że uprzyjemnię wam czas.
Także ZACZYNAMY;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz!!! Dodaj mnie do obserwowanych , a ja na pewno dodam Ciebie!
Thanks for your comment!!! Follow me and I will follow you back!